معرفی چهار نویسنده برجسته توسعه فردی

در حوزه توسعه فردی مسلما” تعداد بسیاری از نویسندگان جهانی فعالیت دارند و کتاب های زیادی منتشر کرده اند. من با مطالعات مختلف و اندکی که  در طول پنج سال گذشته داشته ام می توانم چهار نفر از بهترین نویسندگان توسعه فردی را معرفی کنم.

۱- استفن کاوی

کتاب ” هفت عادت مردمان موثر” با چاپ بیست و پنجم، درس های نیرومندی در زمینه تغییرات شخصی به خوانندگان خود می دهد که برای افراد بسیار تاثیر گذار هستند. بنظرم بهترین کتابی است که تاکنون در زمینه توسعه فردی مطالعه کرده ام و خواندن آن را به همه دوستداران کتاب پیشنهاد می کنم.

۲- اکهارت تول

کتاب “نیروی حال” با چاپ بیست و دوم،  راهنمای بیداری معنوی برای دوستدار ان حضور در زمان حال می باشد. کتاب جدیدش “زمینی نو” نام دارد و استحاله یافته ی بشری است. زمینی نو تجلی و انعکاس این آگاهی در دنیای مشهود بیرونی می باشد.

۳- دارن هاردی

کتاب ” اثر مرکب” او زبانزد همه کتاب دوستان شده است. برنامه ریزی هفتگی او محشر است و از آن موقع که من این کتاب را مطالعه کردم، خودم را به برنامه ریزی هفتگی ملزم کردم که تا کنون ادامه دارد و خواهد داشت زیرا آن ر ا بهترین نوع برنامه ریزی با کاربرد عملی بسیار بالا دانستم. شما هم میتوانید امتحانش کنید و موفقیت خودتان را در برنامه ریزی هایتان با چشم ببینید.

۴- جو ویتالی

” محدودیت صفر”  کتابی است که به ادعای نویسنده زندگی را بدون مرز تجربه می کنیم. این کتاب با چهار جمله ساده و جادویی خود معجزه می کند. من هر روز و در هر کاری این جمله ها را به کار می بندم و اثراتش را فوری میبینم. خودتان می توانید آن را یک بار بخوانید و مجذوب آن شوید. کتاب دیگر او  “حضور در وضعیت صفر”  می باشد که ادامه دهنده و مکمل راه، کتاب اول او می باشد

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط